Kızlar çok zor bir doğumum oldu. Daha 40 randevum olmadı doğum olalı bir ay oldu. Bugün yine pansuman yaparken rahim girişinde içinde daha doğrusu et parçası gözüküyor kocaman bu rahim sarkması mi oluyor yaşayan yada bilen vsr mi. 40 randevusu da zaten bakılacak ama yaşayan biri varsa yardımcı olabilir mi yksa normal mi.