En başından beri gebelikte zorlu süreçler geçirdim. Ağrılar sızılar veee bulantılar. Bulantısız, kusmasız bi günüm geçmemişti prilama başladım. Herkes ay senin kızın olacak, senin göbeğin yuvarlak, toton yayvanlaşmış gibi deyimlerde bulundu. Bebeğin geç hareketlendi, çok kusuyosun gibi gibi. 17. haftaya girdik bebişim maşşallah hiç durdurağı yok ilk 15+3 de en belirgin hareketini hissettim. Doktorum 12. haftada erkek sonra kız dedi. Tekrar 13+5 de erkek denildi. Artık bugün gittik ve oğluşum olacağını öğrendik. Ve canım sürekli ekşi, tuzlu yemek istedi. Yani sanılanın aksine aşermede ekşi, yuvarlak karında kız diye bişey yokmuş 😂😂. Allah’ım herkese hayırlı evlatlar, olmayanlara da en kısa zaman da nasip eylesin inşallah 🤲.