gunannesiii Hamileliğimin en başından beri devamlı kustum 2 3 haftadır nihayet tam geçti derken şimdi tekrar başladı uyku uyuyamıyorum resmen prilam içtim ama ne fayda 🤦🏻♀️ nasıl geçecek bu sanırım doğurana kadar kusacağım 😭
Polenpolen52 gunannesiii bende 27 hafta bıtıcek , aksam balık yemıstım sonra evde kivi falan yedim mıde bulantısından uyuyamıyorum soda içince bıras kusabıldım ama keske tam kusabılsem daha bugun sabah olmaz 😭
Polenpolen52 gunannesiii bende yastıga kafamı koymaya korkuyorum muhtemelen hava aydınlanana kadar boyle oturucam hava aydınlanıncada kendılıgınden dalarım😭 ben bunda n sonra aksam hıcbıse yemıcem