Portakalkabugu1453 Kızlar 24+5 haftalıgız ve herseyden midem yanıyo napsam bilemedim siz neler yaptınız
Busecan35 Portakalkabugu1453 doktorum bana renni Duo diye bir şurup yazmıştı.onu içtikten hemen sonra kesiliyor.tek iyi gelen şey o oldu
Polenpolen52 Portakalkabugu1453 canım tek cozumh doktora danıs mıde koruyucu hap versın , ben ıctıgımden berı yanmam kesıldı rahatladım tabı gavısconda ıç
Minnosunannesi11 Portakalkabugu1453 süt içince benimkini rahatlatıyor. Onu da arada bu durumda aklıma geldikçe içiyorum işte 😂
Bendiyebiri Portakalkabugu1453 bende çok şey denemedim bitkisel olarak değil ama leblebi diyorlar mesela onu denedim. Maden suyu bir ara iyi geliyordu her gece içiyordum sonra oda iyi gelmedi. Süt hiçbir işe yaramadı. En son şuruplara döndüm onlardan fayda etmeyince mecbur koruyucuya başladım 😒😒 eğer sana iyi gelecek bişey bulursan daha iyi tabi ilaçlar yerine
Portakalkabugu1453 Sanırım hepiniz ilaç kullanarak rahatlamıssınız ama mide ve bagırsak problemim var ve ne kadar az ilaç o kadar iyi benim için
Berfinn000 Portakalkabugu1453 yoğurt da kesinlikle denemelisin benimki de aşırı derecede yaniyo şuan gidip yicem şimdi 😐
kahvesever__ Portakalkabugu1453 ben bulduğum 😂 bu çareyide çok midem agrıyordu çiğnedim geçiriyor artık hep naneli sakız çiğniyorum
TazeAnne06 Portakalkabugu1453 az limon sıkıp sade soda içebilirsiniz ya da limon sıkmadan. İyi geliyor bana