Eda_Esen Busecan35 O kaşıntı halen var bende bide üstüne yanık gibi sızlıyor totom açıkta elbiseyle geziyorum evde artık dert etmiyorum çatlakları mı canm yanmasın yeter diyorum
Eda_Esen Zynp44 Bilmiyorum ki totom da kiler sızlıyor bugün daha iyi dün baya soğuk uygulayıp kremleyip falan elbise giyip açık bıraktım yanık gibi sızlıyordu artık çatladığımı dert etmeyi bıraktım yeter ki canm yanmasın diyorum
Busrasahinnn Aycbyr1 ben kullandım 34.haftadayım malesef çatladım kalçam bacaklarım hep çatladı karnım ise çok az çatlamaya başladı.. çatlak genetik demişti doktorum ailede annende varsa çatlarsıj demişti