Kızlar 33 haftalık olduk ama hala kızımızın adına karar veremedik. Artık karar vermek istiyorum ama işin içinden neden çıkamıyorum onuda bilmiyorum.🤭
Meryem ve Amine arasında çok kararsız kaldık. (İkisinde koyun diye öneri verenler olursa , 2 isme karşı olanlardanim 🤗 koyanlara saygim sonsuz)
Ben ergenlikten beri Meryem ismini çok seviyorum. Benim ismim mine , benim ismeme uyumlu olduğu için hemde peygamber efendimizin annesinin adı olduğu için eşim Amine çok istiyor. Öyle bir ikilemde kaldık 🤭 fikirleriniz nelerdir. Yada bunların dışında manevi degeri olan, anam babam usulü isim tavsiyeniz varmı?