Deniz-efe Zeynepun 39+5 teyım bendede belde ve kasıklarda adet olucakmıs gibi ağrılar oluyor ama bunlar doğuma hazırlık sancıları düzensiz ilerliyor
GunesliGunler_ Zeynepun 37 deyim bugun ilk kez 2-3 dk süren bir sancım oldu. Cnaım cok yandı ama cok güzeldi 🥰
Mevsim36 Zeynepun çok çok nadir kasılmalar hissediyorum sonra sıcak suya girince geçiyor. Beklemedeyiz 39+3de
Ozlem2206 Zeynepun 36dan beri oluyo bende 38 haftalığım hep yaşıyorum ama nst de sancı bile çıkmıyo boşuna ümitleniyorum😬
Mevsim36 Tugba-A bende de sertleşme ve kasılma daha çok oluyor bebeğim kendini ittiriyor sanki hazırlık yapıyor gibi
ElifSencan123 37+3 te birden suyum gelmeye başladı ve sancım girdi ve doğurdum şükür bütün bunların hepsi tam 3 saat içinde oldu ve şuan kızım yanımda 5 gunluguz Allah sizleri de kurtarsın inşallah
2105_iyiki Zeynepun 35 haftalığım 2 3 gün önce belime degişik bir agrı girdi haftaya dogum yapıyorum bnde sezeryan gelişimi önde olduğundan ufak ufak sancılarm oluyor
Gorkem97 2105_iyiki benimde suan 34+ 4 gelisimi onde gidiyor ayni senin gibi acaba banada yakin tarihe verir mi doktorum kac kilo minnos 🌸
Durununannesi46 Tugba-A 37+3 ben de öyleyim kavruluyorum menopozlu gibi oldum geceleri 🤦🏻♀️ Soğuk suya sokuyorum ayaklarımı hiç örtmüyorum yatarken. Üşütüyorum bu kez de 🙁