Benim kiz dendi başından beri, eğer doğduğunda başka bir sürprizle karşilaşmazsak 🤭🤗 şu an 33 haftalıgim
Ama ilk haftalarimdan , 6. Ayıma kadar sürekli kustum 🤮 yemeklerden nefret etmiştim. Aç kalmamak için kokusuz ağır olmayan yiyeceklerle günü mu geçirdim. Hiç gecmicek sandım ama çok şükür şu an gayet iyiyim yemek konusundaki elhamdülillah. Kusma da bidaha olmadı.