iremelaa-9898 Valla ben ani olarak girdim sezeryana. Ameliyathane kapısında spinal mi fotoğraf çekimi varsa spinaldir demi dediler farketmez dedim. 1 saate tüm testler, sonda vs halledildi gece 1.50-55 gibi alındım ameliyata. Sonda çok az canımı yaktı. O sıra da biri damar yolu açıyor biri kan alıyor vs derken olup bitti hemen. Belden vurulan iğne de normal iğne gibi acıttı. Vurdukları gibi hemen yatırıyorlar zaten örtüler vs ötüyorlar. Benim yatırdıkları gibi parmak uçları uyuştu, doktor kesmeye başladığında sade sağdan sola birşeyin kaydığını hissettim. Cekistirmeler oldu. Sonrasında içimden birşey çekildiğini ve ağlama sesini duydum. Dikiş atılırken biraz bulantım oldu benim için zor olan tek oydu. Sonrasında ilk ayağa kalkmak evet acı veriyor ama 3-4 den sonra hafifliyor. Birde karına bastırma olayı can yaktı biraz gözümden yaş getirdi sağolsun hemşirenin biri. Onun dışında bol bol kalkıp yürüdüm, kayısı suyu içtim. Sezeryan sonrasi 3saat demeden gaz çıkardım. Öğlene doğru tuvaletimi yaptım. Akşamına sanki hiç kesik yokmuş gibi gezenliyodum doktor 48 saat dolmadan cikardi beni