Ozlem2206 Mevludedamgaci sezeryan mı olucaksınız bizim 15 günümüz var daha herşey normal doğum gözüküyor acil bişey olmazsa😌
Zehraspl Mevludedamgaci valla bana 15 mart dedi ama bu gun kontrolum var eger sanci cikarsa bu gun alicak cikmazsa 15 inde alicak ilk basta vardi heycan ama simdi kalmadi o kadar insan bi sure sonra sakinleşiyo korkusu heyecani kalmiyo bebegini kucagina alacagi o ana odaklaninca hersey geciyo saglikla aliriz insallah hepimizde bebislerinizi allah olmayanlarada nasip etsin o duyguyu tattirsin insallah
Hayalim38 Ayy benimde 15 mart kavuşuyoruz inşallah ama çok korkuyorum😅😅2.sezaryanim olacak hem heycan hem stres hem korku ne ararsan var yanlız olmadığımı bilmek şuan cesaretlendirdi beni🙈
Nemregn Zehraspl amin inşallah bizimde 16 da 40 haftamız bitiyor normal dopum düşünüyoruz bir hafta daha erteler mi acep
Zehraspl Nemregn normal dogumda ertelemezler canim bebegi riske atmak icin benim ikinci sezeryan oldugu icin 10 gun once alicak