mrvevcil 39.haftaya girdik ama ne bir sancı ne bir ağrı hiç bir belirti yok ama bu postu açan herkes 1 2 güne doğuruyormuş toteme bende dahil olayım barii 😅
Azqr_sevval59 mrvevcil 38+5 hala tık yok 34. Haftada açılmam oldugu halde durdular sımdı gene gelmek istemıyor kızçem❤️😔
Saliha03 mrvevcil heheh bende 2 günde doğurmuşum post açıp merdiven inip hurma yiyip hızlandır kendin adaçayı içebilirsin yada ahududu çayı 😊
SerraveAnnesii 38+5 haftadayım yakında bende bu toteme katılıcam 😀😀 ne sancı ne de nişan tık yok 🥲 sağlıkla gelsinler inşallah 🤍🙏🏻