Ipekgulll Kızlar bu haftalarda bebek küveze girer mi acaba kordon dolanması var hemde 3 defa zorunlu sezeryana alınacağım fakat bebeğim için endişeliyim. Ayrıca 3 defa kordon dolanmışsa devlet normal doğuma zorlar mı sizce riske atar mı ?
Ozlem2206 Ipekgulll 37den itibaren erken doğum sayılmıyor artık ama 36da da kolay kolay solunumda sıkıntı olmadığı sürece küveze almazlar sağlıkla kavuşun inşallah
Zeyzeyp Ipekgulll canm bnde 37 +3 günlükken sezaryanla doğurdum 2970 gramdı kilosu iyi hicbir sorun olmadığı içinde girmedi yani sizinde kilosu iyi olup herhangi bi sorun görmezlerse girmez yani rabbim tez zamanda kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
Buseatlas Ipekgulll kordon dolanması var ise normal olmaz ki zaten canım, sezaryan yapar tabi. Sağlıkla kavuşun♥️
Oznuracar Ben oğlumu 37 haftalık doğurdum ama normal kuves felan olmadı gayet sağlıklı oldu bebeğim umarım hiç bir sorun olmaz dua edin kendinize de bize de 🙏
poyrazinannesi1 Ablam da 37 haftalık doğurdu, sorun yaşamadı bebeğiyle diğer gün taburcu oldu. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Kordon 3 kere dolandıysa normal doğum olmaz diye düşünüyorum. Allah kolaylık versin.
Papatya27 Ipekgulll bende kızımı 37+1 doğurmuşum 2020 de sadece 5 saat getirmediler sonrasında gayet iyiydi 35 haftada suyum azalmışı o zaman olsa kalacaktı küvezde Allahtan toparladık 37 de oldu rabbim sağ saglim kurtarsın ikinizide
-ir3m Papatya27 benimde suyum azalmış gözüküyor 35+4. Haftadayım nasıl normale döndü neler yaptınız doktorum perinatolojiye yönlendirdi am randevume daha var