Hamile353535 FDM220 valla seni şimdiden bile anlayabiliyorum 25 haftalıgım fakat 2 adım yürüsem belim ayrılıyo rabbim sağlık versin😀
Gulistan1705 26+5 olduk ikizlerimle ama kemiklerim ağrıyor göğüs kafesim kirilcak nerdeyse ama şükür bu gunlerimize geçecek doğunca hepsi 🥰
Esila75 26+1haftalik olduk bizde kızımla çok şükür mide yanması ve kasıklarıma baskısı haricinde bir sıkıntım yok çok şükür kızlar şeker yüklemesi yaptırdınız mi şart mı yapılması