Mrtnurr 26+6’yız bizde. Benim oğluş da çok hareketli maşallah. Bi ara takip ettim gündüz uyuyo gece sabaha değin tekmeler kıpırdaşmalar yaşıyodk. Bu son günlerde gece ya da gündüz fark etmiyor :) çok şükür güzel bir his. Ben çok hareketlendiğinde oturup onla konuşuyorum, onu seviyorum sanki dinliyor gibi hissediyorum ve o an sanki bi tık daha sakinliyor, sesimi duyunca. Bir de artık yerler dar geliyor hızlı büyüyorlar. Allah eksikliklerini yaşatmasın. Sen de konuşabilrsn, ona şarkılar söyleyebilirsn. Belki o da sakinler 😊♥️