Serklajlı anneler için bu olay tam tersi biz o zor zamanlarda yavrumuzun içerde daha fazla kalması için şafak sayanlardanız aslında o geçecek 1 günün bile kıymetini anlatmaya kelime yetmez o korku endişe o kaybetme hissinin tarifi çok isterdik normal bir gebeliğimiz olsun ama bebişlerimiz saglıkla gelsin yeter 💕🙏