15 haftalığım, bir gün aşırı bi ağrıyla uyandım. Midem mi başka bir şey mi anlayamadık hemen acile gittik. Safra kesesi problemi hamilelikte çok oluyormuş diye önce ondan şüphelendiler ultrason çekildi testler yapıldı midemde sıkıntı çıktı. Asit oranı yükselmii ve hamilelikte çok oluyormuş. Batma, yanma, aşırı şişkinlik gibi şikayetlerim oluyordu. Gaviscon benzeri antepsin diye bir ilaç var ondan verdi doktor aç karnına içmem için bir hap. Hapı kullanmıyorum ama şurubu içiyorum.