Duyguuluhangul Merhabalar 😊 37 haftadayız bugün doktora gidicem acaba çatı muayenesi yaparlar mı ve gerçekten çok mu zor bu muayene 😱😱😫😫
Betllll Duyguuluhangul kendini hiç kasma eğer kasarsan canır gerçekten çok yanar ama sakin bırakırsan hiç hissetmesin bile cnm 😍
Betllll Duyguuluhangul kasma rahat ol bak olanlar paylaşıyo anlamıyosun bile rahat olduğun sürece cnm bnm 😍😘