Mucizemyoldaa Irem14 bende 34+0 haftalık oldum bugün. Dün doktordaydım aşağıda baskı hissediyorum ağrıyo bazen dediğimde kafası aşağıda oyüzden baskı yapıyo dedi. Kasıklarımda sancı benimde oluyo ama yalancı sancı sanıyorum ve bel sırt ağrısoda oluyo bazen
KuzeyBabysMom Irem14 bende 33+3 bugün muayene de 2cm açılmam çıktı şuan hastanedeyim bu gece takip edecekler ciğer geliştirici vuruldum serum takviyesi falan alıyorum ve inşallah doğurmam biraz daha dayanır
Sakyol12 Irem14 bende 30+6 dayım 3 gündür hastanede yatıyorum 2 cm açıklığım var doktor günleri geçirebilirsek iyi dedi haftayı bulmazmış bebek çok aşağıda ama sancım yok
Irem14 Saelif çok erkende 32 ken acilmam oldu anlamadım bende aşağıda baski hissi ile gittim acilmam olduğunu öğrendim
Irem14 Saelif evet sancı cikti 90 a kadar ayağa kalkarken asagi baskı oluyo karnim kasiliyor sertlesiyo
meliketna Irem14 yaaa suan cok stres oldum aynı durım bndede var ayaga kalktım an bebek cıkacakmıs gibi hissediyorm ve karnım sertlesiyo suyumda biraz fazla😔😔
Irem14 Saelif ilac verdi şimdi progestan günde 3 tane progestan kullaniyom bide nidicard diye turuncu hap 6 saatte 1 kullaniyom 4 tane
Saelif Irem14 benimde karnin sertlesiyor ve sancim oluyor sezeryan yerim baski oluyor ondan sordum bel agrisi oluyor
Irem14 Mucizemyoldaa bende aynisi yaşadım bilmiyom ama alttan bakti üstten bakti 2 santim acikligim vardi
Mucizemyoldaa Irem14 benim bakmadı yalnız 😶 Eğildiğimde kalkarken ağrıyo çok, vede yataktan v.s biyerden kalkarken ağrım oluyo
Mucizemyoldaa Irem14 evet aşağıda oluyo. Baskı hissediyorum bi kaç gündür daha çok hele ayakta çok durunca. Eskidende oluyodu ama bukadar değil. Doktoruma söylediğimde kafasıyla baskı uyguluyo demişti
Irem14 Mucizemyoldaa benim hareketliydi ilaçlardan dolayı azaldı galiba bide ciğer geliştirici igne oldum ondan olabilir