suleozturk yaren_blna ben 24. haftamda kullandım canım enfeksiyon vardı idrar yollarımda akıntım yeşildi bunun için verdi doktorum akıntımı düzeltti herhangi bir sorun yaşamadım ama senin haftalarında ne olur bilemem doktorun verdiyse kullan bence
Aylinakkaya yaren_blna Ben 8 haftalıkken kullandım bir sorun yaşamadım çok şükür enfeksiyon vardı aynı yeşil akıntım vardı çok şükür düzeldi herhangi bir sorun da olmadı
Burcudvci46 yaren_blna Doktorun verdiyse kullan canım bende de vardı allah korusun kullanmaman daha zararlı erken doğuma yol açabilir kendine dikkat et 💕