Gulibikkk Kızlar ben gece yatmadan önce sol tarafıma yatıyorum ama uyandığımda sırt üstü yatarken buluyorum kendimi. Bir sakıncası olur mu korkuyorum biraz. Ne yapabilirim. Öneriniz var mı?
Duy_gu Gulibikkk bişey olmaz canum yani herkes öyledir mutlaka uyurken bilemiyoruz illa dönüyorz kaç haftalık
Edadrmz Gulibikkk canım bende sola yatıyorum sonra bi bakıyorum sağa dönmüşüm sırt üstü yatmışım😂 valla uyku halindeyken farketmiyorum belim ağrıyo sırt üstüde yatıyorum
Mysaa Gulibikkk o haftalarda normal canım haftan ilerledikce karnın buyuycek o zaman sırtına bi yastık dayarsın ya da hamile yastıkları var sağına be soluna yatabilirsin rahatça sırtında yastık olunca da sırt üstü yatmamış olursun 😊
Ezgialp Gulibikkk bebişin rahatı bizim de kan akışının kolay olması için sola yatmamız gerekirmiş ama sağ sol farketmiyor yüzüstü yatamadıktan sonra🥲 görümcem 9 ay boyunca sırt üstü yatmış öyle rahat etmiş çünkü🌸
Gulibikkk Edadrmz Hepimiz aynı durumdayız demek ki 🙈 burda da okuyorum sürekli sola yatmak gerekiyormuş diye tedirgin oldum ister istemez kuzum 😞
Edadrmz Gulibikkk yok haklısın canım ama ben doktora her gittiğimde soruyorum bişey olmaz dedi e hafta geçtikce ağırlaşıyosun zaten sürekli bi tarafa yatmak zaten imkansız . İçini ferah tut o yüzden canım 🥰
Cemreninannesiii Gulibikkk sol tarafımda kaburga ağrm vardı doktor sağa meyilli yatabilirsin dedi özellikle sola yarılacak diye bir durum yokmuş
Gulibikkk Mysaa hamile yastığını duymamıştım canım hemen bakayım ona alayım içim rahat eder en azından 🥰 çok teşekkür ederimmm❤️
Gulibikkk Ezgialp Yüz üstü değil de hep hep sırt üstü yatarken buluyorum kendimi 😄 o yüzden biraz tedirgin oldum ama içimi çok rahatlattınız 😍
Mysaa Gulibikkk biraz pahalı olabilir ama ileride cocun içinde kullanabilirsin 😊 ben yastık kullanarakda dikkat ediyordum sağına soluna yatabilirsin rahatlıkla yanlarına yastık koyarak 😊😊 he birde bi bak eğer pahalıysa sende terzide diktirip doldurabilirsin canım içini ☺️
Edadrmz Gulibikkk rica ederim canım ne demek sıkma canını hiç . Ben sabah bi uyanıyorum sırt üstü sonra geriniyorum bide diyorum ayy hamileyim ben napıyorum😂😂
Sumiire Gulibikkk canım hiç bişey olmaz bebek büyüyünce tehlikeli diyolar büyüyünce zaten rahat edemiyosun onun baskısından ya saga ya sola dönüyosun oyuxden korkma tadını çıkar bacaklarım uyuşuyo bazen soluma yatmaktan
Gulibikkk Mysaa Baktım canım yastıklara uygun fiyatlı olandan bir tane alacağım illa ki bir yerde lazım olur hamilelikten sonra 😄
Gulibikkk Edadrmz Ayy bende öyleyim bir kalkıyorum sırt üstü yatıyorum hemen sola dönüyorum ama iş işten geçmiş oluyor🙈😄