serpilctn Karaciğer deki emzimlerim yüksek çıktığı için doktorum bana demir ilaci yazdı benim gibi kullanan varmi bi zararı varmi
Hazal_41 serpilctn bende kullanıyorum bende bir sorun yok ama genede verdi yani bir zararı olmaz pembe hap mi
Emelcmn serpilctn hamileliğimin ilk gününden beri kullanıyorum pembe bı ilaç sabah aç karnına. Ama kabız yapıyor beni malesef
Meltem_Akgn3 serpilctn 12 haftadan bu yana kullanıyorum 19 haftalık daha ne kadar kullanıcam bilmiyorum Demir,kan,omega3 içim dışım ilaç oldu 😂
Nuketbyzt4343 ben kullanıyorum ama bi zarar verdiğini görmedim 5 kutu kullandım somunda 5 kutunun 11 tane hapı kaldı 🤷🏻♀️
Hazal_41 Benim 30 lu kutu içerisindeki hap adeti ve doktorum doğuma kadar kullanacağımı soyledi 3.kutudaym bir sıkıntı yaşamadım
Hazal_41 Emelcmn aynı ilaç benimde kabız yapmıştı ama 3 ay sonra düzeldi sanırım bünyem ilaca alıştı artık 😂
Burccfr Kullanmalısın ben ilk günden beri kullanıyorum çok önemli internete yazsana oradan oku buradan ne kadar öğrenebilirsin kimse farmakolojik bilgi vermeyecek
Erdgnelif Burccfr ilk günden beri doktorunuz mu verdi siz mi istediniz ben zorla yazdırdım resmen 11haftadayim
Erdgnelif Meltem_Akgn3 değerleriniz düşük müydü acaba o yüzden mi yazdı size bana hiç vermedi de bunlari
Erdgnelif Meltem_Akgn3 saçlarım aşırı derecede dökülüyordu bide yüzümde iri sivilceler çıkıyordu o yüzden istedim kullandım iki üç gün cok acıktıriyordu atmadım bıraktım geri 💁♀️
Peperonni serpilctn Evet canım kullanıyorum doktor verdi. Faydalıymış hatta doğum sonrası da kullanılıyormuş
Esmaaa33 serpilctn 12. Haftadan sonra kullanmaya başladım bende feramat denen bir ilaç doğumdan sonra ihtiyaç olduğu için dedi doktorum
Erdgnelif Esmaaa33 evet içerisinde bir çok vitamin var folik asit de dahil ayrı yeten bir folik asit vermedi ama