Z_L 33+0 Haftalık bebeğim şu an. Sezaryen kaçıncı haftada yapılır ? Sizde kaçıncı haftada olmuştu? Ne kadar bekliycem daha kaç haftam var acaba kucağıma almaya 😊
gulfemsvnc Z_L 35+0 kontrolünde doktorum gün verdi bana🥲 38+3’te sezaryen randevum oluşturuldu. bebito çok yukarıda kafası göğsümde resmen artık dönmesi zormuş. bende normalden korkuyordum zaten