Biz 24+1 günlügüz kasiklarimda surekli kasılmalar ve tekmeler pes pese geliyor heleki babamiz isten gelindiğini anliyinca daha fazla yapıyor dün akşam çok sancim vardı kasigima girdi vurdu durdu bu kadar vurması iyimi kotumu bilmiyorum ama insallah iyi olur bebigim sabah bi kalktım bebeğinde tik yok korktum baya bi kadın acile gittim bi yarim saat ultrasonda durduk bastirdi doktor bey uyandi ultrasonda tekme attigini gördüm çok güzeldi benim için ama baya bi korkmuştum