HavvaZ Merhaba kızlar sizlerde herkesin her dediğini kafaya takip hemen duygulanip ağlıyor musunuz. Hormonlardan heralde Önceden umursamazdim pek fazla ama şaka da yaptım dese insanlar duygusallasiyorum. Bı tek ben mi böyleyim acaba
_ozlmm HavvaZ ben genelde kendi sakarlıklarıma ağlıyorum geçen diş fırçamı alırken kafamı nasıl becerediysem dolaba çarptım oturdum ağladım 😂
momyy__ HavvaZ bende öyleyim malesef özellikle eşimin en ufak bi sesini yükseltsin hüngür hüngür ağlıyorum 🤣🤣
HavvaZ _ozlmm 😅😅😅 ya sakarlık fazla oluyor hamilelikte galiba bende sürekli elimden bişi düşürüyorum genelde telefonum oluyor bu 😅
HavvaZ momyy__ ayy biraz önce yaşadım masaj yapar mısın bana dedim o an yapmadi sonra gelip yaptı diye ağladım
_ozlmm HavvaZ bilmiyorum valla olabilir bende ya sildiğim yerde kayıyorum ya bişey düşürüyorum sonra ağlamaya başlıyorum eşim de geçip karşıma gülüyor ciddi misin sen diye 😂 gülerek ağlamaya geçiyorum 😂
matmazelsu Ben bir bankanın reklamında bekle beni ben geleceğim diye şarkı söyleyen çocuklara bile ağlıyorum sabahtan beriiiiii 🥺🥺😢😢