Kızlar merhaba stres ve üzüntü yaşayınca anın da ağzımda aft çıkıyor malum birde hamileyim ilaç kullanamıyorum gerçi onun pek bi çözümü de yok ilaçlar da o an ağrısını alıyor şuan da ağzımın içinde 4 tane var konuşma da yemekte bile güçlük çekiyorum önerebileceğiniz bi doğal yöntem var mı internette karadut pekmezini gördüm bire bir diye ama çoğu bir kesim de hiç işe yaramadığını söylemiş 😞