Cennetkokulummn Bende bir kaç dakika önce bununla alakalı post açtım hissedemiyorum hala aslında 2. Gebelikte erken hissedersin demişlerdi. O da beni aşırı endise ettiriyor şuan karnımda minik minik pıtırtılar oluyor doktorum onlar haraketlerj demişti ama net hissedemedim daha elimi karnıma koyuyorum göbek deliğimin orfa sertleşme falan oluyor içimde balonlar patlıyor sanki bu kadar anca. Sizde durumlar ne net hissedebildiniz mi valla 2. De ben erkenden hissettim diyen var bekliyorum bende durmadan 🙄