Busy kubraoztekin doğumdan 2 gün önce nişanım geldi kahverengi akıntı gibi ara ara geliyordu. Doktora gittim 3 cm açıklığım vardı. 2 gün sonrada suyum geldi sancımda hemen ardında geldi ve normal doğum yaptım 3 saat içinde
Aysetasdelen 1 hafta önceden bebek kendini bi tarafa toparliyodu nst de aynı hareketi yapınca sancı çıkıyodu. Tabi bu duzensizdi bazen 3 defa 10 dakikada bir gelip sonra düzeliyordu. En son nişan gelince doğumum başladı.