Meyrammmm44 Ay sonunda doğumum var dokuzuncu aydayiz bebek iri şimdiden 3kilo 300gram zıbın olarak sıfır üç değilde direk üç ay aldim doguru müdür acaba ya da sıfır üç almalı mıyım