Birden içimden geldi yazmak istedim 4 aylık anneydim 🥰 olmazsa olmazlar ve iyi ki almışım dediklerimden bahsetmek istiyorum 🙏 kesinlikle bol bol ağız mendili, ne iyi etmişim dediğim reflü yatağı,bol bol çıtçıtlı badi ve üst giyim yani pantolondan çok üst giyim alın 🙏 kesinlikle sıcak su termosu (ben çok istediğim halde emziremedim sütüm olmadı, inşallah emer ve termosa ihtiyaç kalmaz 🤲) BİM’e de gelen stanley olanı aldım pahalı ama iyi ki almışım dediğim bi ürün, bol bol ince battaniye alın üç beş tane 🤗 aklıma gelenler bunlar sormak istediğiniz olursa sorun lütfen 🙏