Merhaba. Biz 20+4. Haftadayız. İlk 3 ay sürekli idrara çıkma isteği oluyordu ama sonra geçti diye sevinirken geçen haftadan beri çok yoğunlaştı. Dışarıya çıkarken çok tedirgin oluyorum aklıma bu geliyor hep. Doğuma kadar bu şekilde mi olacak diye merak ediyorum