Kızlar ben bugün 37+3 hafta hamileyim ama bebeğim 39+5 kendini gösteriyor 3 kilo 770 gram 1 cm açılma var geçen haftadan biri Dr ediyor karnında sertleşmelar var ve nst ya göre 5 sefer sancı çıkıyor 100 üstünde.. bugün bana dedi yarın erkenden gel tekrar kontrol yaparız ve sana suni sancı varmaya başlarız çünkü bebek kilolu o senen sancın yavaşlıyor .. sizce onayliyim yoksa bekliyim daha?! Dr un korkusu bebek fazla kilo almasını sonra sezeryan mecbur kalmaya zorunda kalarız 😣😢 ve devlet hastanesi böyle bir şey yapar mı yoksa sona kadar bekliyorlar