Karemela Güzel anneler sizce Açelya ismi nasıl ? içime sinen şuan bir tek bu isim var yinede kararsız kaldım🤔
Efulimm2608 Karemela Kulağa hoş gelio 🤗Ya bu isim konusu o kadar zor ki 😆Bende Rana, Ceylin, İnci, Zümra arasında kaldım ve halende isim düşünüp arıyorum 😂
Karemela Busrarin25 teşekkür ederim 😇 rabbim analı babalı buyutmeyi nasip etsin 🙏 anlamları nedir ilk defa duydum iki ismide .
Karemela Efulimm2608 Aynen öyle gerçekten karar vermek çok zor😌 Çevremdeki yakın akrabalar güzel isimleri kapmış bende yani isimleri istemiyorum😅
Busrarin25 Efulimm2608 rana çok güzel isim bende dusunmustum arkadaşım kızının ismini koydu yerinde olsam tercih ederim ranaaa
Busrarin25 Karemela efna kuranda geçiyor cennettin güzel gözlü kızı demek arin ise kürtçe kökenli bir isim 🙏
Efulimm2608 Karemela Bende öyleyim vala cevremde olan isimleri pek koyma taraftarı değilim🤷🏻♀️ Oğlumun adını eşim bıraktı çok istiyordu bende tm dedim ikincisinde de sen bırak karısmam dedi iste bakalm hayırlısı 🌸☺️
Karemela Efulimm2608 Eşime kalsa Lina istiyor 🙄 bir isimde sen seç dedi bir iki senedir çok popüler çok takan var diye istemiyorum ama hevesinde kırmak istemiyorum bilmiyorum ne olucak 😅
Efulimm2608 Karemela Maşallah canım Rabbim kuzucukları sizlere bağışlasın 🙏🏻Eşiniz diğer çocuklarda hakkını kullandysa bunu size bıraksın bence o zaman 🤭😅😅Ben öyle yaptım ilkinde çok istedi tamam senin dediğin olsun ikincide karışmycn dedim😂