Kızlaaar 4 haftalık gebe olduğumu öğrendim 3 gün önce. Gebe olduğumu öğrenene kadar eşime hep bir bebişimiz olsa diyordum olduğunu öğrendikten sonra sürekli ağlıyorum içimde bir korku heyecan bile yok. Kendimi çok tuhaf hissediyorum. Eşim çok mutlu ama ben sürekli ağlıyorum bebeği istemediğimi düşünüyor. O bebeğin geleceği için endişeleniyorum sorumluklarından çekiniyorum napacağım.🥺😔