Sonunda doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu.Aslında 10 Mart perşembe doğum olacaktı.Bugün son kontrolüme geldim nst girdim ve düzenli sancılarım çıktı.Doktorum da riske atmayalım alalım bugün dedi.Şok olduk.Hissetmiyor musun dedi Yani çok değil iyiyim dedim.Sancılar başlamış alalım deyince bişey diyemedik.Hemen annemler çantamı getirdiler evden.kan kovid testi verdim derken sonra yatışım yapıldı.Spinal sezeryan oldum.Çekişmeleri hissettim.Yürümeye başlattılar 5 saat sonra.Şimdi yavaş yavaş yürüyorum ama ilk kalkışta bayılacak gibi oldum acıdan.Sonrası daha rahattı.şimdi odada yürüyorum yarım saatte bir ve oğlum da yanımda.Allahım herkese nasip etsin yavrusunu kucağına almayı 🤲🏻😊