O kadar zor bi gebelik geçiriyorum ki 3. Çocuk olmasına rağmen yıprandım resmen 16 dan sonra azalıyor biraz ama tamamen bitmiyor benimki azalmış haline de bin şükür 16. Haftaya kadar neler çekiyorum anlatamam hastanede yattım 20 kiloya yakın serum yedim başıma neler neler geldi psikolojim bozulmuş bi haldeyim