36+3 den selam 💖
Bazen oturunca bazen uzanınca kaburgamın altında sanki biri eline tüy almış gıdıklıyor yada okşuyor gibi oluyor. Bu bebeğin hareketimi? Yoksa baskı hissiyatımı. Doktor um en son bebeğimin makat durduğunu söylemişti ama kaburgamın altındaki poposu yada ayağı olabilir mi? Sizde buna benzer şeyler hissediyormusunuz bu haftalarda?