Esmerimm- kusura bakma ben anca gördüm Mete bey doktorum ama ben sada da yaptırmadım hem doktorumun kendisi bakmayacaktı hem de güvenmedim oradaki doktora ikili testteki ultrason yapan kişi bakacaktı ben istemedim başka doktorda yaptırdım çok memnunum iyi ki orda yaptırmamışım