nevermind canım ben artış markasının pijamalarını beğeniyorum istersen bi bak. Dagi, suwen, penti bunlarda kaliteli. Pentiden iki tane mama kısa elbise ve sweat aldım. Emzirme için kenardan cıtcıtlı çok güzel kumaşları. İndirimdeydiler haberin olsun 😊