Esranr95 35 haftalığız bizdee.. genel olarak evde yavaş hareket ediyorum, gece uykuya tam dalamıyorum. En erken 3 te uyuyup, gündüz 12 de kalkıyorum ama sürekli tuvalete kalk-uykuya dalmaya çalış-bidaha kalk öyle geçiyor. Her şeyimiz hazır. Doğum korkum gittikçe artıyor, nasıl doğuracağım onu düşünüyorum, evde yavaş yavaş işlerimi görüyorum ama çok yorulursam elim ayağım şişiyor ağırlaşıyorum yatıyorum o zaman