Saam0441 merhaba. Benim aslında biraz farklı oldu. Covid Tedavisi görurken ilaçlardan enzimlerim yükselmiş ve kolestaz başladı. Genelde oluyormuş.
İlk atapta kaşınma başladı ben kasidikca kızardı. Sonra kadın dogum doktorum hemen enzimlerine bakalım dedi. Ve yükselmiş. Kasintidan duramıyordum. Krem vs yatıştırmaya çalıştık ama açıkçasi etki etmedi. Bu test 2 haftada çıkar dediler ama haftam ileri olduğu için doktorum rica etti ertesi gün çıktı. Başladığında 35 lerdeydim. Test çıktığında 36+5 di. O kadar rahatsız ettiği beni kasılmalarım bile oldu. Enzimlerde yükselmeye dev ettiği için 37+0 da suni sancı verelim dedi o şekilde doğum sürecim başladı. Doğumdan hemen sonra bıçak gibi kesildi kaşıntı falan.