Kızlar yaa iki gündür sertlik var karnımda ve bugün saatlerdir geçmiyor yürürken bile zorlanıyorum. Belimde ağrıyor öyle olunca. Normalde hiç olmuyordu iki gündür nedir ki bu acaba hastaneye gidilmeli mi normal mi. Sertleştiriyor acayip ya 🤯 sizde durumlar nasıl 🤦♀️