Glmgkcmm benim göğüslerin felaket büyüdü ve açıyor 15+3deyim ilk 3 ayim çok kötü geçti yemek yiyemedim Bulan ti ve istifradan 8 kilo verdim bulantim 2 haftadır çok şükür yok ama hala kilo alamıyorum. Bebeğimi yeni hissetmeye başladım sanki içerde karınca yürüyor gibi hissediyorum . Sizin nasl geçiyor