Noname35 Kızlar hamile olmadan önce iştahım vardı sürekli birşeyler yerdim ama hamile kalınca iştahsızlık başladı bazen taa sabah kahvaltısıyla kaldığım oluyor siz de de böyle iştahsızlık var mı sanki midem de taş var gibi
lena_moms Noname35 ben 21 haftalık hamileyim ve halam böyleyim hiç bir şey yemek istemiyorum 🤦🏽♀️ baya kilo verdim inşallah düzelir kısa zamanda
linamom Noname35 ilk aylar bnde öyleydim az bişey yesem midem şişiyor gece rahatsız ediyordu. Doktoruma söyledim mide şurubu yazdı onunla yiyordum anca. Sonra 4.aydan sonra iştahım açılmaya başladı.
Htcnal Noname35 Kac haftaliksiniz?ilk haftalarda oluyor ,sonra koltuk minderlerini bile yemek isteyebilirsiniz🙈
iremtopkayaa 16.haftamdayım açlıktan öğüre ek noktalara geliyorum çoğu zaman 56 kilo ile hamile kaldım 52 ye kadar düştüm ☹️ canım yemem yemek istemiyor soğan kokusu duyduğumda öğürüyorum hiçbir şey yiyemiyorum doğru düzgün
Htcnal Noname35 Tam zamani, 12.haftadan itibaren duzelmeye baslar,15_16 haftalarda da istahiniz acilmaya baslar .Anneyi zorlayan ama gecici bir durum,endiselenmeyin,hayirlisi ile buyusun karninizda insallah🤗🤗