Kizlar 14+4 haftaligim prilam kullaniyorum bilanti icin gunde 2 tane alıyordum arrik 1 tane alıyım dedim ama bugun mide gazi tiksinme bulanti ne ararsan yasadim ya ne zaman biticek bu bulanti mide gazi tiksinme kokulara asiri hassasiyetim var ya bu boyle 9 ay surermi ki karnim buyudukce midem baski hissediyorum zaten gasrtir reflu ne ararsan var benim gibi olan varmi onerilerinkz nedir ya