melikemelike Kızlar merhaba ankara keçiören vm medikal park hastanesinden memnuniyetinizi merak ettim tecrübesi olan yazabilir mi ve doktor seçimini?
busraaa95 melikemelike bizde 8 aylık olduk. Bende basından beri gidiyorum. Yetkin karasu doktorum. Coooook memnunum hem hastane hem doktorumdan 🌸
Zuzu04 6 aylık hamileyim başından itibaren oraya gidiyorum doğum paketi aldım doktorum serap Durmuşoğlu çokta memnunum
teachering06 Cerenimo6_ ben bugün öğrendim normal op dr 11.000, doç yada prof tercih edersen 12.500 dediler. Detaylı ultrasonda 550 liraymış.
melikemelike busraaa95 yetkin hocayı da çok duydum iyi diye ama erkek olduğu için çekineceğimi düşündüm biraz rahat olabilseydim kesin ona giderdim, doktorumla ilgili soru işaretim olursa ona geçmeyi düşünüyorum bakalım, şuan için ikbal hanımdayım. 2 muayene oldum daha
teachering06 Ulviyya hanıma gidiyorum şuan ben, memnumun çok nazik kibar, insanı korkutmuyor, çok ilgileniyor, telefonla bile hemen ulaşabiliyosun, ama nedense güven vermiyor çok genç çok yeni gibi🥺 emin olamıyorum..
melikemelike teachering06 ulviye hanımda arkadaşım doğum yaptı normal oldu memnun kaldı, bi başk arkadaşım da aksine memnun kalmadı bende o yüzden ikbal hanıma başladım, sevgi hanımı da çok methediyorlarxı
Deleted27272 teachering06 ya ben de ona gidiyorum ama kibar tamamda bana da güven vermiyor değiştireceğim sanirim
hayirlisi06 melikemelike merhaba bende Bülent yirci ye gidiyorum ama yetkin hocayı da duydum ikisi arasında kararsz kaldım eşim de artık başladık Bülent hocaya devam et diyor nırnal doğum yanlısı en önemlisi
-kimkiii 4 aydır sevgi Yıldırım altaya gidiyorum acillik bir durum oldu bir sürü masraf çıkardılar paket hicbirseyi karşılamıyor. Gecenin 2 sinde Gülhaneye gönderdiler üstelik . Memnun değilim param boşa gitmesin diye mecbur gidiyorum.
melikemelike -kimkiii evet malesef sadece kontrol ve doğum, bende şunun için çok pişmanım keşke özel sağlık sigortası yaptırsaymışım… öyle olsa sadece muayene ücreti veriyosun tüm birimlerde geçerli diş hariç
melikemelike Deleted27272 yani mizacı beğenmiyor kimisi kimi ilgi bekliyor kimisi çok ilgiden muzdarip, herkesin talebi farklı ben mesela doktorun donanımına bakıyorum, bilgisi tecrübesi önemli ayakta karşılanmışım yüzüme gülmemiş çokta önemli değil. Kimisi özele gidiyorum diye hastaneyi satın aldım sanıyor böyle memnuniyetsizlik olabiliyor malesef
Deleted27272 melikemelike valla dogumu iyi yaptırsında beni için mizaç önemli değil. Zaten içinden konuşuyor ne dediği belli değil 🤭