Tugbayknmz Lekelenmeler ve kasıkta baskılar arttı iyice suyum ve nişan gelmedi perşmbe günü kontrolüm var beklesem mi gitsem mi kararsız kaldım sizce napmalıyım
Minnakkurabiyeveannesi27 Tugbayknmz lekenlenmeler zaten nişan belirtisi kuzum eğer sancın da varsa gitmeni tavsiye ederim belki açılma felan da olmuştur
Ilkhayat Tugbayknmz git bence acile git ama lekelenme varsa sancı geliyorsa bebiş kizmi erkekmi inşallah 1 hafta daha bekler tam 38 içinde gelir inşallah sagsaglim kucağına alırsın inşallah bebeğini ❤️🙏
Minnakkurabiyeveannesi27 Tugbayknmz kuzum bence hiç değilse bir acile git en azından nstye bağlarlar bebek ne durumda onu görürsün
Fatmahinn Doktora görünmende fayda var bence.. Benimde lekelenme tarzı akıntım olmuştu sonra gittim doğum yaptım. Hiç bekleme derim hatta
Tugbayknmz Fatmahinn lekenleme dediğiniz beyazımsı birşey demi ilk hamileliğim birde ağrılarım aşırı diyemem düzensiz takip ediyorum
Tugbayknmz Ilkhayat inşallah gittim doktoruma kontrolümü oldum çok şükür herşey normal olduğunu söyledi salı günü tekrar çağırdı sadece kendimi çok kasmışım
Fatmahinn Tugbayknmz evet beyaz normal başta beyaz olduğunu bilmeden yazdım inşallah hayırlı güzel bir doğumunuz olur 💐