Gny18 Handealya devlet hastanesi olarak Urla devlet hastanesini öneriyorum canım. Odalari tek kişilik kendi ondanda dogum yapiyorsun bildigim kadariyla ebeleri doktorlari da iyi. Bende orda dogum yapacagım Allah nasip ederse. Malum özeller ateş pahası
Handealya Gny18 haklisin gercekten bende gaziemir gazikent hastaneisnde yaomayi planliyorum 3900 tlydi devlet icinde buca kadin dogum. Cok iyi ilgileniyolar