Ceylinim canım bende aynı sayılır eğer sabah kusarsam tüm gün berbat geçiyor,ama genelde akşamları kötü oluyor midem biraz bulantı biraz yanma oluyor ilaç kullanmama rağmen 🙈 ve tiksinmelerim hala geçmedi buyüzden hala yemek yiyemiyorum içim dışım kaşarlı tost oldu yeminle😂12+4teyiz