NslhnAltun5580 Yemek yiyip yarım saat sonra tekrar acıkan var mı ? Bu neden oluyor yemekten usandım artık 😂🤦🏼♀️
iremss NslhnAltun5580 ya psikolojik açlık ya da dengesz beslenme atıyorm karbonhidrat ağırlıklı yediysenz çok normal gibi
yavrularimm NslhnAltun5580 senin nedenin bilmiyorim ama benim nedeni. sinri etrafimda o kadar sinir eden insan var ki o yuzden acikiyorum
yavrularimm NslhnAltun5580 insan sakinlesdiricek miral verecek hic kimse yok vallahi birde sadece yemek yesem aglayarak yiyorum
NslhnAltun5580 yavrularimm kendi kendinize moral olmaya çalışın gebelikte stres sinir çok kötü sizi üzen sıkan şeylerden biraz da uzaklaşma imkanınız varsa uzaklaşın
cemrekuyucu Bende aynıyım yemekten kalkıp biraz zaman gecince yine acikiyorum yemek yemekten sıkılıyorum artık karnım kazınıyor ama yemek istemiyorum çok kötü bir his :( doktorum normal olduğunu söyledi hatta emzirme döneminde de böyle oluyormuş sanırım.