Aloneanqel Bence de kendinizi bu kadar zora sokmak yerine kullanın. Zaten hamilelikte kullanılabilen ilaçlar bunlar. Şahsen ben hiç istifra etmedim ama o bulantı hali beni etkiliyordu, tansiyonum düşüyordu halsizlik çöküyordu falan. İlacı aldıkça kendime geliyordum. Dediğiniz gibi akşamdan 2 tane aldım. Gerekirse gün içinde de yine alabileceğimi söylemişti doktor, ona gerek kalmadı neyse ki. Doktor öneriyorsa kendinize eziyet etmeye gerek yok bence ya.